23:36 | دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
"حتاید" نه یک ریال پس، نه یک ریال پیش

1400/07/27 12:30

چه خبر از نمادهای بورسی:

"حتاید" نه یک ریال پس، نه یک ریال پیش

تاید واتر خاورمیانه در مقایسه با دوره مشابه در سال گذشته نزدیک به ۱۱ درصد افزایش درامد را به همراه داشته، همچنین تمامی درآمد این شرکت از طریق فروش و ارائه خدمات داخلی بود.

به گزارش نماد برتر، شرکت تاید واتر خاورمیانه در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد شناسایی‌شده طی دوره را مبلغی بالغ‌بر ۳۹۸ میلیارد ریال گزارش کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه نیز درآمدی بالغ‌بر ۲،۳۸۸ میلیارد ریال را به ثبت رسانده، همچنین سرمایه اعلام‌شده در این دوره ۱,۹۵۰ میلیارد ریال بوده است.


بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که شرکت در شهریورماه سال جاری به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته بدون تغییر بوده و همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید از ابتدای سال جاری تا انتهای شهریورماه روند یکسانی را از خود بر جای گذاشته است.


تاید واتر خاورمیانه در مقایسه با دوره مشابه در سال گذشته نزدیک به ۱۱ درصد افزایش درامد را به همراه داشته، همچنین تمامی درآمد "حتاید" از طریق فروش و ارائه خدمات داخلی بوده و همچنین بیشترین میزان درآمدی که این شرکت به دست آورده از ناحیه هرمزگان با ۲۹۰ میلیارد ریال بوده و مابقی آن نیز از «ناحیه خوزستان» و «ناحیه مازندران» بوده است.